3 interesujące Facebookowe przyciski

Ostanio pojawiły się nowe Facebookowe przyciski – przede wszystkim interesujące dla tych, którzy mają swoją stronę na Facebooku.
.

Przycisk nr 1 – Dodaj strony

Przycisk dodaj strony

To jest przycisk, który znajduję się w zakładce „Statystyki”, i o którym mówię w moim filmie opowiadającym o statystyce na Facebooku.  (Informacja na końcu filmu).

Bardzo przydatny dla tych osób, które chcą porównać aktywność na swojej stronie z aktywnością na innych stronach – najczęścej konkurencyjnych.
Posiadając ogólną statystykę zaprzyjaźnionych lub konkurencyjnych stron możesz trzymać kciuki za dobrą passę stron ulubionych lub podglądać co też takiego zrobiła konkurencja, że ich lajkowanie wzrosło nagle o 25 procent??? Możesz po prostu zainspirować się działalnością innych!
Uwaga! Przycisk pojawia się jeśli strona ma 100 lajków.
.

Przycisk nr 2 – Polub jako swoją stronę

Facebookowe przyciski

Jeśli na twojej stronie na Facebooku ktoś zostawi link do innej strony pojawi się zdjęcie jak powyżej. Przycisk oznaczony zieloną strzałką może wyglądać wtedy różnie.
„Polub jako swoją stronę” widzisz wtedy, jeśli tej obcej strony nie lubisz jeszcze jako administrator tej strony, na której pozostawiony jest link do obcej strony.

Czyli:
Jeśli jesteś administratorem strony A, na której ktoś pozostawia link do swojej strony B to możesz polubić od razu tę stronę B klikając na ten przycisk jako administrator strony A – mimo iż może już lubisz tę stronę jako Ania, Paweł czy Małgosia – czyli z twojego profilu prywatnego.
W przeciwnym przypadku – jeśli chcesz polubić stronę B jako administrator storny A musisz zmienić w ustawieniach Facebooka, że będziesz korzystać z Facebooka jako strona A, a nie jako osoba prywatna, odnaleźć tę stronę i dobiero polubić.

Do czego potrzebny jest taki przycisk? Możesz pokazać jakie strony lubi twoja strona i pomóc znajomym w polubianiu ich stron i testować przyciski :)

 

Przycisk nr 3 – Utwórz wezwanie do działania

Wezwanie do dzałania - przycisk.

Może spotkałaś się z marketingowym stwierdzeniem w języku angielskim: „Call to Action”. To bardzo ważna zasada w marketingu i oto Facebbok wychodzi na przeciw przedsiębiorcom i stwarza oddzielny przycisk na stronie pomagający w tej kwestii i to za darmo dla właściciela strony. Naprawdę fakt godny szacunku i uznania!

Klikając na ten przycisk możesz wybrać różne możliwości z listy jak np. zaprosić do sprzedaży, czy też do zorganizowanej rozdawajki na innej podanej stronie www. Ten przycisk otwiera naprawdę wielkie możliwości i warto go wykorzystać na swojej stronie.

Ale spojrzyj także na pozostałe dwa Facebookowe przyciski, bo są naprawdę godne uwagi.