Pinterest i biznes

Masz biznes: mały, duży, zaawansowany, albo początkujący… Twoja firma to znana marka, sklep internetowy lub kilka produktów z półki, które starasz się sprzedać na Allegro.

Sprzedajesz swoje produkty lub własne – produkowane u kogoś innego lub wytwarzane przez ciebie – spod maszyny lub rękodzieło.
Sprzedajesz usługi lub produkty cyfrowe.

Jakikolwiek masz biznes nie będzie on funkcjonował bez klientów. A jeśli nawet dzisiaj posiadasz klientów, to musisz zadbać o to, by mieć tych klientów a także nowych klientów także jutro i pojutrze itd…

Może się wydawać, że szukanie klientów to ciągła walka. Ale pomyśl jakby to było gdyby klienci przychodzili do ciebie sami…. Bajka… – jakkolwiek prawdopodobna.
Ale aby klienci do ciebie trafili trzeba pokazać im drogę…
Takim drogowskazem może być właśnie Pinterest….

Dzisiejszy biznes może być stacjonarny jak i internetowy – obie formy mogą być wspomagane reklamą w Internecie. Jeśli sprzedajesz poprzez Internet zadbaj, by internauci mogli trafić do ciebie i zobaczyć twoje produkty. Jeśli masz stronę internetową zadbaj o odwiedzających – bez odwiedzających nie będzie sprzedaży.

Gdzie znaleźć klienta

Pinterest i biznes

 

Biznes poprzez Pinterest

Pinterest może wspomóc ruch na twojej stronie, w twoim internetowym sklepie  a także spopularyzować twoją stronę i twoje produkty w zaskakująco szybki sposób.

Jeśli na dodatek sprzedajesz na cały świat i angielski nie jest ci obcy – jak i na twojej stronie dajesz możliwość zamawiania po angielsku – Pinterest otwiera przed tobą świat w sposób, o którym poprzednio nawet nie marzyłaś.

Oczywiście samo nic się nie dzieje. Potrzebny jest plan, dobra strategia social media i znajomość technik marketingowych w Pintereście.
Czyli znajomość Pinterestu – chcesz spróbować? Nauczyć się?

Możesz dowiedzieć się więcej o Pintereście z 30 porad do konta Pinterest.
Zaopatrz się w te porady – na pewno pomogę ci ulepszyć twoje konto na Pintereście.

I daj znać jak ci idzie z Pinterestem zostawiając komentarz poniżej.

Author: Iwona

Share This Post On

8 komentarzy

  1. Ja pinterest dotychczas traktowałam przede wszystkim jako kopalnie inspiracji, ale faktycznie jest fajnym pomysłem na rozwój własnego biznesu czy promocję bloga 🙂

    Post a Reply
  2. Mi to chyba pozostaje uwierzyć w Pinteresta, że ktoś z niego kliknie w kierunku bloga. Bo taki np. instagram jest na tyle hermetyczny, że dopiero konkursy potrafią ludzi odstrzelić od ekranu telefonu komórkowego. Choć insta ma swoje inne zalety 😉

    Post a Reply
    • Pinterest jest prostszy do wykorzystania w marketingu, ale jak wszędzie grunt to duża liczba obserwujących konto. Insta ma swoje zalety – jest prostszy w użyciu, ale nie można bezpośrednio linkować. Pinterest wymaga pracy na początku, ale później potrafi pracować dla Ciebie.

      Post a Reply
  3. Nigdy nie wpadłam na to, że Pinterest mógłby pomóc w biznesie, więc ta teoria mnie zaciekawiła;) Chociaż uważam, że to akurat zależy od biznesu. O ile chodzi o jakiegoś typu produkty, to pewnie może być pomocny, ale czy z usługami też tak będzie? Musiałabym spróbować;)

    Post a Reply
    • Trochę zależy to od biznesu, zdecydowanie najbardziej pasują biznesy gdzie można pokazać produkty na zdjęciach. Ale oczywiście i usługi można przedstawić obrazowo więc nie ma problemu w wykorzystaniu Pinterestu 🙂

      Post a Reply
  4. Pinteresta mam a jednak nie żyje, więc ja póki co w niego nie wierzę że generuje plusy… może to kwestia passyczy problemu innego 😉 Pozdrawiam

    Post a Reply

Submit a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *