Przygotuj świątecznie stronę na Facebook

Swięta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to czas szczególny, zauważalny przez wszystkich – podkreśl, że są Swięta i przygotuj świątecznie swoją stronę na Facebook.
Dlaczego?
Swięta to czas prezentów – jeśli chcesz sprzedać, dobrze jest by inni zauważyli twoją stronę, twoje produkty. Zwrócisz na siebie uwagę klienci zauważą także twoje produkty.

Dzisiaj wiele osób szuka prezentów gwiazdkowych przez Media Społecznościowe więc jest to doskonały czas, by wypromować swoje produkty.

Co można zrobić, żeby stać się zauważonym?

1. Kiedy ktoś trafia na twoją Facebookową stronę pierwsze co rzuca mu się w oczy to zdjęcie w tle. Zadbaj więc o to, by miało ono charakter świąteczny.
Możesz je wykorzystać do ogłoszenia na nim oferty świątecznej.
Albo przekazania życzeń. Zdecyduj się jednak na jedno, albo na drugie.
Potraktuj zdjęcie w tle jako afisz – nie tylko jako ozdobę strony – za pomocą którego możesz przekazać informację np. o kampanii świątecznej.

2. Ozdób swoje zdjęcie profilowe – nadaj mu charakter świąteczny. Ozdób np. czapką gwiazdora, gwiazdkami. jakimikolwiek elementami świątecznymi lub zimowymi.
Jeśli używasz logo dodaj do niego elementy świąteczne lub zimowe.

Tutaj jest kilka przykładów jak pięknie zrobiły to niektóre właścicielki stron.
(Strony te zostały wybrane z mojej akcji Super Sroda) na Facebook.

dagmar

 

fabryka

 

splotki

 

frywolitki

 

 

spotkania

 

3. Zrób świąteczną kampanię, jakąś promocję, obniżkę cen. Wiele osób chciałoby w tym okresie kupić taniej prezenty. A ponieważ sprzedaż prezentów jest olbrzymia w tym czasie, obniżka ceny może być dobrym motywem do zakupu.
Możesz także dodać coś świątecznego do zakupów. Zorganizować rozdawajkę, albo inny świąteczny konkurs. Wszystko po to, by być zauważalnym.

4. Przygotuj świątecznie swoje aplikacje na Facebooku – zmień w nich obrazki Instagramu, Twittera, Pinterestu na bardziej świąteczne – te, które widać na stornie.
Tak jak na poniższym zdjęciu. Zdjęcie to jest skopiowane z mojej strony Spotkania Robótkowe Online – wejdź na stronę i zobacz jak wygląda w rzeczywistości.

 

Aplikacje

 

5. Jeśli do swojej świątecznej promocji na FB używasz Facebookowej reklamy „Facebook Ads” zadbaj, by i ta reklama była świąteczna.

6. Pisz więcej niż zwykle. Dodawaj więcej zdjęć niż zwykle. Komentuj wpisy na innych stronach po fachu, daj się zauważyć.

7. Używaj świątecznych #hastagów.

8. Porównaj to co robisz z poprzednim rokiem. Co zrobiłaś w poprzednim roku i jakie dało to rezultaty. Co możesz zrobić więcej tego roku? Lepiej? A może jeszcze lepiej niż lepiej. Zweryfikuj po kilku dniach jakie daje rezultaty twoje świąteczne działanie. Czy możesz coś zmienić, polepszyć?
Nie pamiętasz jak było w ubiegłym roku? W takim razie dokładnie zapisz co robisz teraz i jakie są tego efekty, by móc lepiej zaplanować świąteczne promocje w przyszłym roku.

Author: Iwona

Share This Post On