Udoskonalić by zdobyć więcej klientów.

Co zrobić, żeby zdobyć więcej klientów?
Czasami  wpadamy w beznadziejność i już nie wiemy co zrobić. Wydaje nam się, że cokolwiek byśmy nie zrobili  to i tak nic nie działa, klienci się nie pojawiają, sprzedaż stoi w miejscu, albo się zmniejsza.

A stworzenie nowego produktu, który może zainteresuje klientów zabierze nam sporo czasu.
A dopływ pieniędzy potrzebny jest od zaraz.

jak ruszyć sprzedaż
Trudno wtedy szukać zupełnych nowości, ale zawsze można poprawić to, co się ma – odkurzyć już istniejące produkty.

1. Jeśli masz sklep internetowy popatrz, co możesz poprawić – lepsze opisy produktów, lepsze zdjęcia, przyciski do stron społecznościowych.
2. Na blogu przejrzyj stare wpisy, dodaj linki do twojego sklepu lub innej strony sprzedażowej, wyrzuć to, co wydaje się zbędne i nieaktualne, poproś znajomych, by podlinkowali do wybranych przez ciebie wpisów. Linki są bardzo ważne! To przez nie trafiają nowi klienci, to dzięki nim Google pozycjonuje cię lepiej lub gorzej w wyszukiwarkach.
3. Jeśli masz jakiś kurs, który sprzedawałaś odkurz go, popraw go, przerób go trochę i zacznij ponownie promować – bez promocji wiele osób, które taki kurs by kupiły, ponieważ go potrzebują nie mogą na niego trafić.
Nie bój się promowania. Pokaż światu, że jesteś.
4. Odkurz produkty, których nie sprzedałaś, zrób nowe zdjęcia, przeceń je jeśli pachną poprzednim sezonem. Lepiej sprzedać nawet za małą sumę niż przetrzymywać aż całkiem wyjdą z mody. A może możesz dodać je jako bonus do większych zakupów?
5. Odwiedź swoje konta na portalach społecznościowych. Co takiego możesz tam zmienić? Nowy ciekawy wpis na zapomnianym portalu a może jakaś kampania? Zdobądź nowych obserwatorów.
6. Rozejrzyj się po Internecie i poszukaj nowych miejsc, w których możesz znaleźć potencjalnych klientów.
7. Poświęć jeden dzień lub chociaż kilka godzin na burzę mózgu w poszukiwaniu nowych możliwości. Myśl i szukaj zamiast przejmować się, że sprzedaż nie idzie.

Author: Iwona

Share This Post On

Submit a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *